anneniseviyosanalkisla https://resimyukle.io/r/RPU28dlJyw https://resimyukle.io/r/GrBmVGkxGk Kızlar misafir çaydanlığımı su kaynatırken ocakta unutmuşum su bitmiş böyle oldu daha iki kere anca kullandım ne yaptıysam geçmedi önerisi olan var mı çok üzüldüm daha yeni yani..
canimbebegimm anneniseviyosanalkisla benimde aynı oldu şu bitmiş ve yanmış hiç birsey fayda etmedi yeni çaydanlıga merhaba dlcez
Ceyloo0625 anneniseviyosanalkisla benim demliğin aynısı . Üzgünüm pek geçmiyor . Çiğ dökün poşetle çitileyin ben öyle yapmıştım biraz geçti gibi ama tamamı geçmiyor 😒
Efuli6161 anneniseviyosanalkisla bend eaynı durumu yaşadım şu trendolda sarılan selsilPak diye bir ürün var küçük kovada satılıyormo vardı bende onla telledim baya açıldı rengi çokta ucuz bişey al istersen bir de onu dene..eyveleri vs de çok güzel parlatıyor demlikleirm yeni gibi oldu damlacıkları vs de çıkardı..
Mysons Smyrq caydanlikci parlatır ama ilk günkü gibi oluyor mu acaba benimki de aynı böyle oldu içi de karardı ve benimki de yeniydi
erosunn_annesi Canım 1 bardak sirke 1 yemek kaşığı limon tuzunu koyup kaynat kaynayan suylada dışını süngerle ovalamanı tavsiye ederim parlatmak içinde yarım limonu normal yemek tuzuna bastır çaydanlığını sil şimdiden kolay gelsin 🖐
Iremaltnr anneniseviyosanalkisla çaydanlığı iyice ısıt sonra ocaktan al aldigin gibi yağ çözücü dök canım o lekeler kendiliginde akkmasi gerekiyor ben genelde öyle yapıyorum