Kahraman4545 şimdi şöyle bi durum var anne ne kadar gerginse bu gerginlik bebeğe yansıyor, ben de bebeğimi küçükken uyutamazdım, eyvah ya uyumazsa eyvah uyutamıyorum diye gerilir panik yapardım, sonra o paniğim geçti, ben ne zaman sakinleştim bebeğim o zaman uyutmayı başardım. Sakin olmaya çalışın. O sizin bebeğiniz, sizi gördü sizin karnınızdaydı.