Theanaaa Kizlar memnun oldugunuz mamalar.hangileri acaba? Hippteb cok sikayet okudum kokuyla alakali anne sutune ek kullanacagim
Kafam Theanaaa aptamil bebelac gold kullandim kilo aldirmadi doyurucu ozelligide yok cok ince aptamil den memnunum
Theanaaa Tuba ilklerde hipp almstm bende son yorumlara baktim şikayet varda inanamadim bir sürü balık gibi kokuyordu sikayeti var
Lavad Theanaaa 7. Ayında suan ilk iki ay mama denedik yemedi cogunu kimidr kilo yapmadı gazı devam etti gold iyi geldi
sarmaliklahana Theanaaa meme verdiğim içinde sma optipro kullandım suan 6.5 aylık 2 numaradan devam ediyoruz. Memnunum 👍🥳
Jsjssjssjs56 Theanaaa kokusu var ama benim oğlumu hiç etkilemedi çok memnunuz emzirme danışmanımız bebelac ile aptamil i kesinlikle önermiyor. En iyisi hipp gerçekten gaz da yapmıyor
uykularharamolduuu Theanaaa hipp çok gaz yaptı bize doğduğundan beri kullandım. Bebelac gold geçtik memnunum