SamsonsMom Arkadaşlar oğlum artık zor bela öğlen uykusuna yatıyor. Daha şimdi uyudu bir iki saate kalkar, gece de 12 den aşşağı uyumuyor. Sadece gece uykusuna geçsek nasıl olur ya 😒 fikrinize ihtiyacım var. Uyuturken nefes nefese kalıyorum ha bire kaçıyor.
AnnaKurt SamsonsMom Belki gündüz uykusu istemiyordur. Benimki de iki yaşında ama duramıyor uyku istiyor gündüz