Yenidoganbakimi her bebegin kendine göre bı sureci var bebeginizi buradaki bebeklerle karşılaştırmayın lütfen benim oğlum 8 aylık hala yüzüstü durmaktan nefret eder doğduğundan beri uğraşıyorum ama sevmiyor balık gibi kollarını geri atıp gobeginin üzerinde çırpınıp ağlıyor ben 7 aylıkken emeklemeden yürümeye başlamışım benim bebeğim 7 aylıkken dönmeye daha yeni başlamıştı kendi bebeğim bana bile benzemiyor başkalarıyla nasıl kıyaslayim 😆 şu an 8 aylık saga sola donmede sıkıntı yok ama yüzüstü koyunca öyle durmayı sevmediği için sırtüstü dönmesi zaman alıyor gerçi bıkac gündür pekiştirdi ama bunu gelişim basamağı olarak görmüyorum