Gnert_ayfn22 Anneler bileniniz vardır belki oğlum 5 buçuk aydır yoğun bakımda kaldı ve sürekli aynı pozisyon mu verildi bilmiyorum ama bacakları dışa dönük kalmış. Ben düzeltince düzeliyor ama bıraktığımda yine aynı? Sizce düzelir mi
Nealakasivarrr Gnert_ayfn22 canım resimli görselle yeni bir post aç bence daha doğru yorumlar yaparlar