Merhaba hanımlar. Bebeğim 34+2 de 1700 gram olarak dünyaya gözlerini açtı. 50 güne yakın hastanede yattı ve o sırada menenjit tedavisi gördü ve 2800 gramla taburcu olmuştu. Şuan doğum tarihiyle 4 bucuk düzeltilmiş 3 aylığız. Sağlık ocağında tartıldık bugün kıyafetle tarttılar 4900 çıktı 300 gram düştü 4600 dedi kilosuna. Arada sırada günde bi kaç kez mama veriyordum ama son zamanlar vermedim sadece anne sütü alıyor. İlk sıralar haftada 200 gram alan bebeğim geçen ay 3 haftada 300 gram almıştı. Kilosu alt sınırda dendi. Prematüre olmasından kaynaklı mı böyle yoksa sütüm mü yaramıyor anlayamadım sizce ne yapmalıyım daha hızlı toparlayabilmesi için?