27 günlük bebeğim bugüne kadar sarılık olduğu için ve emmedigi için biberon verdim. Arada meme verdim tutmuyordu pek ama 3 4 gündür alıştı 2 3 dakika içinde tutuyor 10 15 dakika emiyor. Gecede biberon veriyordum.bugun sadece emzireyim dedim. Sabah 8 den şuan saat 16.00 a kadar bir kere gaz çıkarmadı herkes doyuyordur biberon verme dedi.masaj yaptım çok çok hiç gaz çıkarmadı . Kalktm en sonunda biberon verdim 25 ml ya içti ya icmedi.once kakasını bayag doldurdu bezine arkasına 10 saniye süren gazını çıkardı. İşte o zaman anladım doydugunu hem ben rahatladım hem o.kendi bebeğim için konuşuyorum ben sadece demekki 10 15 dakika yetmiyormuş. Meme artı biberona devam edeceğim.beni 10 dakika emsin yeter