Morlahana Kizlar bebeğimin tisortlerini falan cikarsammi .güneş görünce heyecanlandım. Sizler hangi tarihte cikartiyorsunuz
Bulutbey Morlahana valla ben bugün bir atne tişört giydirdüm üzerine de yelek. Ne özlemişim. Daha diğer yazlıkları çıkarmadım Nisan ayı bitsin öyle çıkarmayı düşünüyorum
Benisahtesevmee Morlahana hava bayağı sıcakmış ben hırka yelek goydırdım ama gerek yokmuş bence yavaştan çıkaralım😅
Morlahana _tospikannesi Mayıs basında mi giyiyor bebekler tişörtleri valla unuttum geçen yaz ne yaptik
_esraaozturkk_ Morlahana vlla bzimki 2 yaşında ama bu havalar aldatıyor insanı😅 haftasonu güneşli sandık dışarı çıktık döndük resmen ki mardindeyim😅
Tuba Morlahana almanya da 20 derece ve henüz çıkartmadım🥲 zaten yarından itibaren burası yine soğumaya başlıyormuş. Ben 20 derece üstü olunca çıkartmaya başlarım genelde.
AyPerisiVeGokPrensininAnnesi Morlahana Nisan ortası çıkarırım. Zaten dolapta diğer raflarında yazlıkları çocukların. Yıkarım koyarım yeniden.