Kızım 14.ayinda yürümüyor ila ki beni kaldır anne havasinda sürekli benim onu kaldirmami istiyor yürüme arkadaşı var 2 tane zere kadar ilgi duymuyor artık yürümesi gerekiyor bence ama hiç kızımda öyle bı heves değil çaba bile yok :((( adimlama yapıyor ve sadece emekliyor adimlama dediğimde bı koltuğun yanından 3 adım gidiyor ve emeklemeye devam ediyor sonrada çok bı beklentiye girmedim hani dedim her çocuğun gelişimi farklı ama kizimda gerçekten zere kadar ilgi yok sürekli kucakta taşı beni anne baba havası var yere bırakıyoruz kıyamet kopariyor