Bebeğim 11 aylık olucak şuan emekliyor daha yürümeye başlamadı ama ellerinden tutup yürüttüğümüz zaman sürekli parmak uçlarına basarak yürüyor yürüteç kullandım ama çok az iki üç aydır böyle yürüyor herkes yürümeye başlasın geçer diyor başına böyle bişey gelen oldu mu