kurabiyem28 Merhabalar doğum yapalı 23 gün oldu. özel bölge temizliği yapmak istiyorum ama hâlâ korkuyorum. Siz ne zaman nasıl yattınız acaba
Cansudkmts kurabiyem28 bende sezaryanla oldu korkudan gidemedim daha yeni gittim ama can acısına dayanırım dersen git canım ben ter döktüm 🙈🙈korkutmak gibi olmasın ama benim canım çok yandı belki sizin öyle olmaz
kurabiyem28 Cansudkmts normal doğum benim alttan kesiğüm olduğu için dikişim taze. Dikiş acına dayandığysam ağlaya hayli hayli dayanırım da. Özel bölgem kaldırmaz diye düşünüyorum
Yarennnnnaltnbsk Bende normal doğumdan 1 ay sonra yapabildim permatik ile maalesef permatikten sonra yavaş yavaş ağdaya döndüm