Nillllllll Merhaba annişler buralara çok yabancıyım henüz çok yeni oldu geleli bebeğim de kendim de doktora gidicez var mı doktor önerileriniz iyi bir kadın doğumcu ve çocuk doktoru ? Şimdiden teşekkürler kızlarr 😙❤
zahideege Nillllllll kadın doğum olarak medova hastanesi güler kaya altıntepe veya Azer Uluğ cocuk içinse büyükşehir hastanesi Ahmet kınık veya medicana eylem atılgan güzeş benim sürekli gittiğim doktorlar ve cok memnunum canım
123shyla Nillllllll kadın Doğum için anıt hastanesi refika hanım çok ilgili bi doktor canım çocuk için ise akademi hastanesi Şebnem hanım veya Mevlüt Dalkıran ikisinden de memnunuz 🌻
Balyanakannesiii Nillllllll Konyamıza hoşgeldin canım ❤❤ Sana kuzenimi öneririm çok iyi bi kadın doğumcu Selçuk hastanesi özel bölümden randevu al Mustafa Gazi Uçar şimdi doc oldu
sule42 Nillllllll medicana hastahanesi zehra kucukaydin benim doktorum cok cok memnundum cocuk doktoruda yine orda zeynel bey cok seker bey ilgili tavsiye ederim
Nillllllll Fgullneva 123shyla Ahalkaci Balyanakannesiii sule42 Çok tesekkur ederim kizlar ama ben devlet hastanelerinden istiyorum ya var mı bildiğiniz iyi doktorlar ? Özellikle Ali Kemal Elviranlı hastanesinde falan ?
sule42 Nillllllll cocuk doktoru ali kemal de idris sutcu bilgili ama cok ilgi beklemeyin ama tedavisi cok iyi
Zeynep42 Nillllllll kadın dogumcu Alı kemal belvıranlı hastanesınde bülent şimşek çok ıyı bı doktor ben 9 ay ona gıttım dogumuda o yaptırdı sezeryanlıydım çok ıyı ve bılgılı bı doktor.
Dilekk0642 Nillllllll Devlet hastahanesi istiyorsan kadın dogum doktoru olarak kesinlikle Bülent şimsek Ali kemal bedşrvanlı da
Nillllllll sule42 ben biraz ilgili olsun istiyorum yani derdimi anlatabilecegim bir doktor olsa daha iyi olur aslinda
Dilekk0642 Nillllllll Git canım eger sezeryansa dogumn amelşyata kendisi giriyor çok iyi bi doktor 👍cok ilgili. Özeldeki doktorları aratmıyr
Nillllllll Dilekk0642 hamile değilim canım 8 aylik bebegim var sezaryen oldum ama doğumdan beri gidemedim hic doktora tasinma falan derken kaldı öyle bi gideyim ne var ne yok diye dedim. Memlekette ozele gidiyordum hep dogumumda ozelde oldu o nedenle devlet hastanesine hic gitmedim onun icin sordum sizlere cok tesekkur ederim cok saolun 😙