Arkadaşlar kızım 28 aylık normalde iştahı güzeldi özellikle kahvaltı en sevdiği öğündür. Şu iki aydır falan doğru düzgün bişey yemiyor onu geçtim 2 haftadır öglen yemeğini bıraktı asla bişey yemiyor. Kahvaltı da zar zor akşam yemeğini de yemek istemiyorum diyor sürekli. Soruyorum ne yemek istersin onu yapalım diye yemek istemiyorum deyip duruyor 🥺 öglen süt içiyor sabah kahvaltı yapıyor ama ondan sonrası hiç yok gibi bir şey. 6 aydır 12 kg baya zayıf şuan o da problem değil ama yememesine üzülüyorum. Balık yağı aldım arada propolis veriyorum vitamin de veriyorum. Azı dişleri çıkıyor bir tanesinin yarısı çıktı diğeri de gözüküyor ama henüz patlamadı acaba onların mı etkisi var yoksa dönemsel bir şey mi sizde durumlar nasıl ?