Necvaayyldz kızım 58 günlük uzamış sarılığı vardı sebebi için idrar yolu enfk. Doktor şüphelenmişti ama bir türlü tahlil veremedik poşet bağladık olmadı kaba yaptırdım doğru sonuç vermedi en son sondayla yaptırdım çişini yapmadı ve çok ağladı bende uzamış sarılık geçer birşey olmaz diye 1 ay boyunca boşvermiştim…. Sonra içime kurt düştü ben birdaha sondayla yaptıracam diye doktora götürdüm. Sondayla çişini çektirdim ve başıma gelenler. İdrar yolu enfeksiyonu ve enfeksiyonda kötü bir mikropmuş herkeste görülen normal enfeksiyon değilde pis birşeymiş. Bunun için çocuk nefrolojisine görün dedi ve başka şehirin hastanesine yönlendirdi. Şimdi korkuyorum süreç ne olacak antibiyotiğe başladık 4-5 gündür antibiyotik veriyorum verdikten 4.gün bidaha tahlil istemişti bu sefer şansıma poşete çiş yaptı sondaya gerek kalmadan, bakteri inanılmaz düşmüştü antibiyotik çok güzel etkisini göstermişti ama yinede çocuk nefrolojisine gidiceksin ve tekrar tahlil vericeksin dedi bekliyoruz haftaya randevumuz var.