Majesteleri Yav deli oldum bezi sürüyorum izi çıkıyor iyice sıvadım yani tvnin heryeri bez izi 😂 ne yapmam lazım nasıl silcem kafayı yedimm
Fenty Majesteleri Sadece su ve kuru bez hiç leke kalmıyor. Cam sil şişesine su koyuyorum sıkıyorum siliyorum.
Efuli6161 Majesteleri vileda actifibre bezlerinden kullanıyorum nemli şekilde deterjansız siliyorum iz kalmıyor ayna ve cam içinde tek geçerim
Deletedmom_36 Majesteleri Kremsiz sampuanla su yapiyorum onunla aynalari ve televizyonu siliyorum hic iz kalmiyor
BuzluKahve Fenty yeni nesil televizyonlara asla su sıkılmamalıymış😬 Kayınvalidem bozdu malesef camsil sıkmış. Garanti de karşılamadı.
Efuli6161 Majesteleri trendyolda daha uygun ğkili fiyatları..ama büyük marketlerde de mevcut,artı olarka mutfak dolaplarınız lakeyse onları da çok güzel siliyor ve cam ankastre setiniz varsa onları da güzel parlatıyor
Poyrazin_annesii Cam sil ve cam bezıyle sıliom ız kalmıyor. Benım anneannem atletle siliom😂 ondada ız kalmıyo
BuzluKahve Fenty Sizin televizyon lcd olabilir. Onda sorun yokmuş. Ama yeni nesil led, qled, oled gibi ekranlar asla suyla direk temas etmemeliymiş. Okuyup başkaları denemesin diye yazdım😬
-erCansu- Majesteleri silvanın cam bezini nemlendirip siliyorum onu almadan öncede herhangi bi cam bezini nrmlendirip siliodum miss