Hiranur2010 Kızlar bu gece Alanya için yola çıkmayı düşünüyoruz bazı işlerimiz var. Fakat hava nasil ne giyilmeli gezilecek hava varmi birde acaba denize vs girilir mi ya 🙊 Hadi güzel annelerim yanitlarsaniz çok sevinirim 🤣
Tuba Hiranur2010 bence denize girilmez. Ben nisan ayında gitmiştim daha soğuktu deniz☺️ Hava da tam gezilecek ilk bahar havası gibiydi
Tuba Hiranur2010 yarın 18 derece yağmurlu ve kapalı gösteriyor, ondan sonra ki günler güneşli 20-23 derece arası🙂
Ghunsunshine Gayet güzeldi dün hatta cumartesi kumda oynattım bebeğimi sahilde 1.5 saate yakın bugün mesai yine başlar ikindin gibi sıcacık Bi hava var 🌸🌸
Ghunsunshine Denize girme hususunda fikrim yok açikçası gireni görmedim ama önümüzdeki günler yerli turistler başlar girmeye