Kimyageranne123 yaaa ne güzel ağlaman bitince konuşalım diyince dinliyor😍 benim oğlum 23 aylık olacak 10 gün sonra asla dinlemiyor beni bizde de konuşma olarak sorun yaşamadık şuan 4 5 kelimeli cümleler kuruyor , etkinlik yapıyor . Fakat ağlayarak yaptırmaya çalıştığında gel bi sarılalım sakinleşelim konuşalım diyorum sarılıyor beni dinliyor ama sonr yine ağlıyor ilgilenmiyo gibi yaptığımda kucağıma bacağıma sarılıp daha da ağlıyor ben bu konuda çok başarısız oldum .. sürekli bi yerleri dağıtma , herşeyi yere atma huyu var malesef .