yavrukussss Kizlar bebegim 78 cm doktor randevumuz carsamba gunu vitaminlerine 3 ay önce falan bkldi iyiydi esim 173 bn 158 genetik onemli ama bu ayda bebegi olanlar boylari nasil biz fazla mi kisa kalmisiz
MiniKaya yavrukussss bence kısaa değil benim boyum 170 eşim 183 oğlum 16 aylık 81 cm ortalama erkek bebekler bu ay 75-85 cm arasında oluyormuş zaten ☺️
bikerem yavrukussss oglum 17 aylik 87cm boyu. Sizin bebeginiz kisa degil persentil degerleri icinde,benim bebegim uzun. Genetik bir durum cunku 11 yasindaki kizim da 160cm.
Frezya yavrukussss bebegim 18 aylik 82 cm benim boyum 1.55 esimin boyu da 170li tam bilmiyorum umarim boydan çekmez ayni endiseyi ben de tasiyorum. Bebeginin boyu bana kisa gelmedi