canimbebegimm Biberondan veriyordum emzirmeye başladım biberonla verince dolu dolu kaka yapıyordu günlük bazen 2 bazen 3 bazen 4 bezi kakalı oluyordu. Şimdi 10 15 dakika emiyor 2 saatte bir bezlerinde kaka var ama damla damla . Biberon takviyesi yapiyimmi
Tweetyy canimbebegimm kaka sayisi azalıyor o normal. Hatta bebek emerek daha çok süt çıkarır makineden. Cisli bez sayısı iyiyse doyuyordur zaten aglar doymass bence biberona geçmeyin memeye alışmışken
21Ada Yok canım aç kalsa ağlar zaten anlarsın. Sadece anne sütü alam bebeklerde 4 güne kadar kaka yapmama normal karşılanıyor. Ve sen az az yapıyor diyorsun benim kızım da öyleydi maşallah hep ayından fazla kilo alırdı.
canimbebegimm 21Ada 3 hafta önce sariligi vardı da o yüzden korkuyorum aç kalmasından sütümü sahip verdim ben düne kadar 75 100 ml arası şimdi memeye alistrdm ne kadar içiyor bilmiyorum bugünlük cisli sayısı 4 oldu şuan kaka yapsa Bi biberon takviyesi yapmicam Bi gorsem
21Ada canimbebegimm sen sağdığında nr kadar süt çıkıyorsa bebek %30 daha fazla çekiyor diye biliyorum. Sarılık olayı varsa sık sık emzirmeye çalış sen. 4 çişli bez az geldi bana 8 falan olması lazım onun
21Ada canimbebegimm bugunu sayıyorsunuz yani o zaman 24 saatte 8i buluyorsa sorun yoktur bence sarılık komple geçti mi