Biroglanannesi Kızlar öyle bir durumum olmadı çok şükür ama meraktan soruyorum sezaryen dikişi patlayınca noluyor ? Daha önce yaşayan oldu mu 🤔
Svmre12 Biroglanannesi benim enfeksiyon kapmıştı dikiş yerlerim doktor elleriyle sıkarak patlattı ve tekrar dikme falan olmadı tabi yapıştırmaydı en üstü kendiliğinden geçti zamanla
zeynepada56 Annemin bundan 14 yıl önce patladı enfeksiyon kaptı hemen fıtık oldu tekrar ameliyat oldu 1 ay yatalak gibi yerde kaldı çok kötü günlerdi 😣😣😣 Rabbim bizi korusun