Arkadaşlar selamlar.
Bebeğim 6 ay 20 günlük. Çoklu besin alerjisi mevcut. Son zamanlarda maalesef sürekli geğirme ve ağzında çiğneme hareketleri yapıyor. Geceleri inanılmaz huzursuz sürekli uyanıyor gece uykumuz yok desek yeridir.
Bugün doktora gittik gaviscon ve motilum verdi. Bunları kullanmamız gerektiğini iletti. Bebeğime hem anne sütü hem mama(alerjik ) hem de ek gıda veriyorum.
Aşırı derecede gazı oluyor, şimdi de bu reflü durumu çıktı.
Var mı başına gelen böyle bir durum ne önerebilirsiniz.
İlk doğdu günden bu yana reflü yatağı kullanıyor her yemek yedikten sonra gazını çıkartıyoruz.