selinn_ ben de öğrenmesini istiyorum bazen hiç bi şey yemek istemiyor öyle olursa kendi de zevkle yer diye düşünüyorum işte denemeden de bu süreci atlamayacağım korkuyorum ama mecbur yapıcam artık yapmaya ya bi şey bulamıyorum çeşitleniyor böyle böyle