Anneler geçenlerde birr post açmıştım yeni çıkan bu ürünü kullandınız mı diye, baktım kimse denememiş kendimi feda ettim siparişi verdim, bugün elime ulaştı. Baştan söyleyeyim kendimi feda ettiğime değdi, gerçekten güzel ürün yapmışlar. İlk dokunduğunızda klasik sleepy bio naturale göre daha ince olduğu fark edeceksiniz. Hatta inceliği tam tamına prima premium care ayarında. İçinde minik tohumlar var ki ürünü ekolojik yapan aslımda bu özelik. Dış rengi daha koyu saman sarısına yakın ama içi beyaz. İç yüzeyinde losyon ve parfüm dahil hiçbir kümyasal yok sadece bambu lifiyle dokunmuş yüzey ve içinde minik tohumlar. Bence bir şans verilebilir. İkincisi 1 tl kampanyasını takip edebilirsiniz. Ha bu arada ıslak mendil hediyesi göndermişler onu da çol beğendim hem yumuşak hem de gerçekten ıslak. Havlu gibi yapmışlar. Herkese sevgiler, selamlar 😊😊🥰🥰