balcicegin_annesi Alyanisa ben dr browns diye mi marka duydum arkadasım kullanıyordu iyidir demişti ama yine de internettende araştır canım
Deletedmom_297 Alyanisa lansıhonnn mumoooo güzel mama kullanırken bunla verıordum kolik biberonu. Şimdi çok şükür mamayı bırsktkk
Mommadam Benimki 39 günlük bazen sagip süt veriyorum dr brownsla içiyor memnunuz . Hem emiyor hem biberonu da tutuyor. Bize hastanede hemşire tavsiye etmişti
Mrvesn Meme reddi yada emme problemleri yaşamamanız adına biberon kullanmamanızı tavsiye ederim. Ben kullandım ve bebeğim şu an beni biberon gibi emiyor. 50 gün sonra göğüs uçlarım yara oldu ve dayanılmaz acıyor. Bende biberon kullandığım için çok pişman oldum. Alternatif besleme yöntemleri var finger feeding gibi internetten araştırmanızı öneririm. Yada bebeğiniz 3 aydan büyükse alıştırma bardağı ile besleyebilirsiniz.