Sahrabalam Tarih hayatımı söndürdü benım bitmiyor bir türlü sınav Temmuz 31 da ama henüz tarıh bitmedi coğrafya yarı konulara kadar çalıştım kaldı napıcam anneler var mı bu aşamada olan analar
Minnakelifim03 Sahrabalam ben tarihi eş geçtim. En son bi kaç konuya bakar geçerim. Lisede falan tarihim çok iyiydi ama kaç sene geçti konuları unutmuşum hep matematikte çok iyiyim coğrafyada iyidir ama tarih pek yok bende
sedaaff96- Sahrabalam bende tarihte Osmanlı’yı bitirdim inkilabın başlarını bitirdim ama gerçekten beynim artık zor alıyor sürekli tekrar yapmaya çalışıyorum unutmamak için matematiğimde çok kötü ama allahtan 10 soru yapsam mattan yetiyor ondada problemlere geçtim çocukla gerçekten çok zor oluyor
Sahrabalam Minnakelifim03 bndede matematik yok bacım üç yada dört anca yaparım bu sene 73 küsür almam gerekiyor 😕 lisanstan allahtan hayırlısı bakalım
Sahrabalam sedaaff96- Allah kolaylık versin inkılap tarihine bugun başladım bitmiycek sanırım bırakmak istemiyorum ama zorluyor
sedaaff96- Sahrabalam hepimize inşallah 😀Bırakma bırakma az kaldı son 4 ay daha sık dişini sonra atanalım inşallah hepimiz