_esraaozturkk_ cennetkokulubal mantı yapabilirsin köfte yapıp atabilirsin Cnm içli köfte eğer vaktin varsa sarma sar at
Kadernur cennetkokulubal ben 3 tepsi pogca yaptim esim oruc tutucak ben tutamiycam buzluga attim yarin da 3 4 tepsi icli kofte yapicam yaprak saricam simdilik bunlar
Bestemm cennetkokulubal kurabiye, börek pişirmeden, köfte yapabilirsin. Bide kıyma kavurup kavanozlara koy kavurma gibi yemeklere o kıymadan kullanırsın rahat oluyor kavurma gibi.
Mmeelliikkeee Köfte hazırlayıp atabilirsin .. nohut börülcesi vs haşlayıp koyabilirsin.. buzluk börekleri olur çiğden hemen tepside buzluyken pişer ortaya.. çayın yanına kurabiye olabilir , Kemalpaşa tatlısı alıp koyabilirsin bulunsun.. sarma atanda var ama onu buzluktan pek beğenmiyorum ben..
cennetkokulubal Mmeelliikkeee ay sarmayı annem hep yapar atar bana da çok iui oluyor bazıları pirinç kırılıyor falan diyor ama püf noktaları var pişirirken buzlundan çıkarıp direk tencereye dizin suyunu sıcak bi şekilde az koyacaksınız sarmaların üstüne gelecek kadar koymayon zaten buzlu buzun suyu da olunca hamur oluyor pirinçlerde kırılıyor 😍 biz hep yapıyoruz çok güzel ve lezzetli
Merosat Misket köfte, sarma, börek atıyorum ben genelde. Misket köfte kurtarıcım oluyorum bazen sulu yapıyorum bazen direk çıkarıp fırında güvece sebzelerle koyuyorum.
Hazan90 Köfte, sulu köfte için minik köfteler, nohut ve kuru fasulye haşlayıp atıyorum pratik oluyor, börek, poğaça, mantı, bezelye, içli köfte..Bunlar genelde dolabımda hep olur.
Mmeelliikkeee cennetkokulubal ben içini biraz haşlayıp sarıyorum .. deniycem tarifinizi teşekkür ediyorum ..🌺