Kızlar birsey danışmak istiyorum. Bebegm 9ay 10günlük. Ek gıdaya başlayalı 3 ay oldu . Hersey yolunda şuanlık. Sorun şuki ara ogunlerde formül mama yemiyor .az bişey cekip bırakıyor. Doktor bana mamayı bırakabilir ek gıdayı iyi yedir dedi. Bende kaşık mama aldım mrcbur. Bazı öğünlerde veriyorum
Yani şimdi formül mamadan alacagı besin değerleri ile kasık mamadan alacagı aynı olurmu. Mama nekdr süre kullanmamız lazm normalde🙄