Hanımlar oto koltuk almayı düşünüyoruz iki seçenek bulduk biri izofixli biri izofixli değil ikiside yatış pozisyonu mevcut. Bizimde aracımız sürekli değişim içinde oluyor şirket arabası oldugu için tereddutte kaldım izofix özelliği cok önemli bi özellik mi