Kızlar merhaba, daha önce bebeğimin hareketleri ile ilgili bu şekilde bir konu açmıştım. Bebeğim çok şükür dönmeye başladı. Hareketlerinde ve reflekslerinde bir sıkıntı yok. Kafasını tutması da iyi. Yalnız desteksiz otururken öne düştüğü zaman kitap gibi katlanıyor. Doktorum da daha sert olmasını bekleriz çok öne katlanıyor demişti. Vitamin kullanmaya başladık. Çocuğu oturmaya başlarken dediğim şekilde öne katlanıp daha sonra sorunsuz oturabilen var mı?? Yana devrilmekten ya da öne biraz düşmekten bahsetmiyorum bildiğiniz kitap gibi katlanıyor bu kadar esnek olması normal mi? Bu arada bebeğim 5 ay 1 haftalık lütfen yardım edin fikirlerinize ihtiyacım var çok endişeliyim.