Canimoglisim Merhaba arkadaşlar. 9 aylık bebeğim için bu takviyeyi almayı düşünüyorum. Daha önce kabızlıkyaşadığımız için diğer markaları kullanamadık. Kullananlar memnun kaldınız mı? Kabızlık yaşayan oldu mu?