TheBossMom Kızlar hangi yürüme arkadaşıni kullanıyor bebişleriniz hangisini öneririsiniz bebeğim 9 aylık olucak koltuk kenarlarında yürüyor sizce alsam faydası olur mu
JUTENYA TheBossMom e bebekten aldım hem yürüme arkadaşı hemde ilk arabam oluyor çok tatlı ve sağlam öneririm
Deletedmom00881 TheBossMom bence siz kendiniz tutup yürütseniz veya koltuklara tutunsa daha iyi ben hiç kullanmadım
TheBossMom Deletedmom00881 evet şuan koltuklara tutunuyor bende kararsız kaldım belki faydası olur dedim sağolun yine 🌸
JUTENYA TheBossMom çok hızlı değil ağırda değil yani bebeğin gücüne görede denebilir şöyle bir avantajı var bebeğin yürüme arkadaşı olarak kullanmayı sevmezse sonra ilk arabam olarak kullanılır boşa gitmemiş oluyor
Tatlisannedilekk TheBossMom bime geldiğinde almıştık pilsan cok memnun kaldım👍🏻 hem üzerinde oyuncaklar bebeğin ilgisini çekiyor vakit geçiriyor