XxXx10 Kızlar çamaşır kurutma makinesi almak istiyorum kullandığınız memnun kaldığınız var mj acaba 🙏
SetenayCo XxXx10 merhaba ben 5 yıl önce siemens iq800 aldım çok memnunum benden bir yıl sonra annem bosch serie 6 aldı o da çok memnun. Arkadaşlatımdan biri beko biri de elektrolux kullanıyor onların da şikayet ettiğini duymadım 🥰
Alnalprdha XxXx10 annem kullanıyor Hoover 10kiloluk aşırı memnun çok güzel toz topluyor camasirlardaki bende ondan alicam