Srcnozlm En son 26 şubatta adet oldum şuan olmam lazım ama olmadım daha covidden dolayı mı acaba normalde ya gününde olurdum ya da 2 3 gün önce
VERA19 Srcnozlm Ben yaşamadım ama burada açılan postlardan pek çok annemizin aynı şeyi yaşadığını okumuştum. Olabiliyor sanırım
bayankitapkurdu Srcnozlm ah ben de tam 1 sene sürdü o düzensizlik. Daha yeni 3 aydır günü gününe oluyorum. Çok korkmuştum bir problem mi var diye ama çok şükür yok
BirVeraAnnesi35 Srcnozlm bence biraz daha bekleyin şubat ayı gün olarak daha kısa bir ay olduğu için gün kayması normal bence
Yzaman Srcnozlm bende sizin dediğiniz gibi ya gününde yada 2 3 gün önce olurdum Corona olduktan sonra düzensizlik oldu