TugbaEylul3261 3 aylık bebek için 3 saatte bir günde ortalama 6 8 defadan bahsediliyor bu şekilde yapabilen var mı gerçekten biz neredeyse 15 i buluyorudur gece uykusundan sabaha zaten 4 defa emmek için kalkıyor. Kucağıma aldığımda direk kafasını memeye çevirip ağzını açıyor istekli de. Acaba sütüm mü yavaş geliyor. Sizlerin düzeni nasıl ?
empatikbiri TugbaEylul3261 benim bebeğim de öyleydi şimdi 5,5 aylık daha yeni yeni 2,5-3 saate uzadı arası. Hiçbir zaman sütüm mü az yetmiyor mu diye düşünmedim, kilosu gelişimi iyiydi çünkü. Her bebek farklı en iyisi saate takılmadan her istediğinde emzirmek 😊
Nurselihiranur TugbaEylul3261 cnm ben 4 aylığa kadar hiç ellemedim ne kadar istiyosa emzirdim sütüm gelmemişti ilk başta emdikçe hoşuma gidiyordu😂😂 atağımız bitti şimdi 4buçuk aylık 6 kez 4 saat arayla emziriyorum gece biraz daha uzun tutuyorum uyanmazsa gayet iyi sadece tek pişmanlığım memede uyutmasaymışım iyiymiş ayırana kadar cnm çıktı😂
Sebnem9 TugbaEylul3261 gündüz her istediğinde veriyorum. Akşam 21:00 da gece uykusuna geçiyor ve deliksiz uyuduğu için alarm kurdum 00:00, 03:00 ve 06:00 olmak üZere 3 saatte bir veriyorum
Gulnihalazat38 Benim bebeğimde öyle canım gece sürekli emmek ister 5 dakika emer yarım saat geçmeden tekrar emer
TugbaEylul3261 Gulnihalazat38 akşam 7 8 arası yatıyorum 12 1 e kadar hiç istemiyoru ama ben 11 de rüya öğünü veriyorum 5 dk ya emiyor ya emmiyor çok kısa sürüyor sonra gece 1 den sonra sabah 7 ye kadar 2 saatte bir bazen saat başı uyanıyor emmeden uyumuyor 🤦🏻♀️
TugbaEylul3261 empatikbiri emzirmekte hiç problem yok ben kendi adıma rahatsız değilim ama bu sefer çok gazlı oluyor bi de hazımsızlık oluşturur mu acaba diye düşünüyorum yoksa meme onun istediği kadar emsin 😅😅
empatikbiri TugbaEylul3261 evet evet anlıyorum sizi biz de çok gazlıydık. Bi de her emmeden sonra kusuyordu. Kısır bir döngünün içinde döndük durduk. emiyor, gaz oluyor, gaz sancısından yine emiyor sonra kusuyor.. ben de rahatsız olduğunu düşünüyordum ama o öyle mutluydu napalım 😅
DemetF TugbaEylul3261 gunduzleri evet her uykuya dalista da emiyor ama geceleri pek uyanmaz sabaha karsi en fazla 2 kere emiyor
TugbaEylul3261 DemetF bizde de o var uykuya dalmadan önce emmek istiyor 5. Ayda işe başlamak zorundayım o zamana kadar bu huyundan vazgeçirmem lazım yoksa bi anda bırakmak çok zor olacak 😭
TugbaEylul3261 Nurselihiranur 4 saat gayet iyiymiş bizimki de öyle emmeden uyumuyo memede baya bi mayışıyo sonra sallamak için beşiğine alıyorum sallamazsam hemen uyanıyor. 5. Ayda işe başlicam nasıl bırakıcaz bu alışkanlığı bilmiyorum siz nasıl bıraktırdınız
Nurselihiranur TugbaEylul3261 uyku eğitimi veriyorum ve easy metodunu uyguluyorum 5. Gündeyiz şuan çok memnunum hayatımıza renk geldi bebeğimle artık aktivite yapabiliyorum uykukar emme herşey düzenli
Nurselihiranur TugbaEylul3261 evet tabiki uygulayabilirsiniz hatta atak gelmeden yapmak daha iyi atakta daha az zorlanırsınız easynin yeni doğan uygulaması bile var int biraz araştırabilirsiniz ben uygulamalar işe yarayınca kitabı aldım
Arazynp TugbaEylul3261 yarım satte bir veriyorum. Yani o ne zaman isterse. Bazen gece 5 saat uyudugu da oluyor. O zaman uyandırmıyorum. Genelde gece de saat başı kalkar emmeye. Bizim hiç düzenimiz yok. Oğlum ne zaman isterse o zaman veriyorum.