Doğumdan yaklaşık 1 ay sonra başladı bu şuan 5 ayı geçti. Tam olarak bulantı gibi değilde tuhaf bir karın ağrısı gibi karmaşık böyle yemek yiyeceksem ve karnım çok acıktıysa o sırada oğlumu emzirmeye başladığımda asla yemek yemek istemiyorum emzirmeyi bıraktığım an geçiyor bu normal mi ?