Gerçekten arkadaşlar sevmelik bebek doğurduğumu sanıyorum 😁 küçükken kıyamıyordum onun da bir birey olduğunu düşünüp -pedagog onaylı hareketler bunlar 😁 - hareket ediyordum amaaa büyüdükçe elimde değil çıldırıyorum 😁😁 geçen yolda yürürken “Allahım Hindistan cevizli eti puf doğurmuşum” diye bağırırken buldum kendimi ahaha 😁
Sizin var mı bebişiniziir sevgiyle dolup taşarken sözleriniz 😁😁