Kızlar merhaba 2 yaşında oğlum sünnete geç kaldık ama artık olsun iyice büyümeden hatırlamazsın istiyorum ama nasıl olacak hiç bir fikrim yok tüm postlari okudum bir türlü karar veremedim zaten lokal de uyanık olacağı için durmaz daha çok etkilenir hafif sedasyon nasıl olur bilmiyorum klips mi dikişli mi lazer mi tecrübeli anneler birde burnu tıkalı akmıyor ama sprey sıkıp temizliyorum ama bir türlü geçmedi burnunun geçmesini mi beklesem ki sedasyon olursa sıkıntı olur mu ki