Bebeğimde de aynı oldu hafif var dediler bir ay sonra yeniden görelim dediler arada çift bez kullanın dedi doktor ben bir yaptıysam beş yapmadım çöl nadir yaptım kendiliğinden geçti ekstra hiçbir şey yapmadım eğer sıkıntılı bir sonuç çıkarsa erken yaş grubu olduğu için bir bandaj gibi bir şey temin edip onu sarıyormuşuz kendiliğinden düzeltebilecek bir şeymiş zaten çıkarılırmış olsa bariz gözükürmüş. İkinci kontrolde bizim normal çıktı bir şey yapmadık çok geçmiş olsun