Merhaba 6 aylık bir bebeğim var, mama ile besleniyor. Her yemeden sonra fışkırır gibi kusuyor (bu aralar biraz azaldı), kafasında konaklar var ve geçmeyen bir pişiğimiz mevcut. Bir de sürekli burnu tıkanıyor. Bunlar alerji belirtisi olabilir mi? Geç kalmadan önlemimi almak istiyorum.
çocuk doktoruna gittim sıkıntı yok dedi ama sanki çocuk doktorları alerji konusunda pek bilgi sahibi değil