23 hafta 5 günlük hamileyim
Dunden beri vajina da baskı var gibi nasil anlatsam böyle ayağa kalksam yurunce birşey baskı yapıyor ağrıyor 🤕 normal mi ilk gebeliğim de hatırlamıyorum pek böyle birşey yaşadım mı bilmiyorum.
Birde bu haftalarda sancı olur mu?
İlk defa dun aksam kaç saat böyle hafif sancım vardı normal mi korktum açıkçası 😔😣