Melekannesiiiii yazlık kıyafetlerini ekim gibi sezon sonunda almıştım hepsini hiç giyilmedi hepsi yeni zaten aralarından en süslüsünü giydiririm ki bayramda tek kalıyoruz benim öğretmen arkadaşlarım memlekete gidiyor hep zaten eşim muhakkak çalışıyor en az bir günü onunda arkadaşlarından izin yazdırıp giden oluyor kurban bayramında sadece benim müdürüme gitmiştik bayramlaşmaya 3. Gün kimsecikler yoktu o yüzden gelinlikte giydirsem boş memlekette olmadığımız için 🥲🥲