Merveovunc-1 Anneler kızım 13bucuk aylık. İki uyku uyuyo sorun yok ama gece 11 bucugu buluyo uyuması.sabah 8de uyanıyor.tek uykuya geçmeli miyim yoksa biraz daha beklemeli miyim.sizlerin nasıl olmustu uyku serüveniniz
burjoosphere Merveovunc-1 benim oğlumda 13.5 aylık bir uyku 1-1.5 saat ve bir şekerleme 30-45 dk yapıyor. Akşam 9-9.30 gibi uyuyor sabah 7.30 da kalkıyor bende kararsızım ama tek uyku yapınca dayanamıyorum denedim. Sanırım bir ay daha böyle devam edeceğim. Eğer ikinci uykuyu uzun yapıyorsa onu şekerlemeye döndürün önce böylece çok yorgun olmaz direk tek uyku yorucu oluyor naçizane tavsiyem
Merveovunc-1 burjoosphere bizimde 12 gibi ilk uyku 1 bucuk saat.5 gibi ikinci uyku 1.15saat.uykuları mı azaltmalıyım acaba
burjoosphere Merveovunc-1 ikinci uyku çok gibi 10 dk azaltın ilk gün sonra 10 dk azaltarak 45 dk şekerleme yapmasını sağlayın derim. Geceleri daha erken uyur böylece hemde yavaş yavaş 10 dk azalttığınız içinde yorgunluk hissetmez
Sevmmm Merveovunc-1 ikinci uyku çok o saatten sonra uykusunu alarak uyanırsa zaten gece yarısı anca uyur