Bebeğim 6. ayı bitirmek üzere artık yulafa başlamak istiyorum. Organik küçük parçalı yulaf aldım fakat bebeğim dün kaka yaparken çok az zorlandı. Bugün meyveli yulaf lapası yapmayı düşünüyorum. Yulaf kabızlığını arttırır mı yoksa rahatlatır mı? Hangi meyveyle yapsam daha doğru olur?