Merhabalar, doğum sonrası kontrolüme geçen hafta gidebilmiştim doktorum smear testi de almıştı sonuçlarım çıkmış '‘yoğun inflamasyon bulguları, class 2’' yazıyor. Hastane sonuç için arayacağız dedi henüz aramadılar merak ettim. İnternette arattığımda enfeksiyon filan diyor ama daha önce bu sonucu alan var mı?