Kızlar merhaba. Oğlum 10 nisan da 2 yaşına girecek insallah 🙏🏻🥳 ama hala konuşmuyor 🥺🥺 kendince konuşuyor da anlamsız yani. Anne demiyor dede demiyor. Bazen baba der oda canı isterse 🤭 bizi anlıyor gel git eğil otur ver falan hepsini yapıyor. Ama dil yok. Bağırır konuşur kendince o kadar. Ne yapabilirim?