Mekselinabyb benim bebeğim de 2860 doğdu, ilk ay 900 gram aldı sonra yavaşladı hatta 2. Ayda 10 gün boyunca sadece 40 gram almıştı diyebilirim. Öyle olunca doktorum mama başlayalım dedi günde 4 kere 60 cc. Ben 3 kere veriyorum sabah öğle akşam gibi. önden 60 cc veriyorum sonra emziriyorum. Diğer türlü yapınca önce emzirp kalanını biberon ile tamamlayınca biberona alışıyor beni istemiyor.