Shitlem anne karnında gündüz uyuyup geceleri partiliyorlar. O yüzden böyle, biraz zaman alacak dünyaya alışması. Sen mutlu ol yeter. Yediğinle sütün bir alakası yok. Mutlu eden şeyleri yiyebilirsin. Stres yapma ilk 2 ay en zoru. Böyle bir dönemin yaşanması gerekiyor ve yaşanacak. Ağlayabilir, uyumayabilir. Sakin kal, mutlu olmaya çalış. Her şey yoluna girecek. Emen bebek varken sağım yapma bu çok gereksiz. Bedenini boşa yorarsın. Sütün bebeğine zaten yeter sağım modern bir pazarlama şu an.