Asafeymeninannesi Esracim bende de o sıkıntı oluyor. 2 defa deneyin ve ardından çıkın. Cevap otomatikmen gidiyor ☺️
Asafeymeninannesi Ballar sabahta ben o sıkıntıyı yaşadım yaa ☺️ O sırada az daha uyu diye error vermiştir ☺️
Ballar Asafeymeninannesi 😂😂bebeler uykuda kocalar rüyada biz buralarda ooo ne ayıp 🙊ben 2 kahve içtim hortladım uyuyamıyorum☺️
Ballar Asafeymeninannesi ayy benim alarm kızımda 7 de uyanıyor kendi kendine mırıldanıyor ben mecbur erken uyumuş olan kocişime paslayacam gözlerimi açamam çünkü ayyy saat 2 ye geliyor panikledim😱
Asafeymeninannesi Ballar Paslayacağım eş 8 gibi evden çıktığı için yine bana kalıyor 🤦♀️ Hep ben, bir tek ben 😌 Uyuyun o vakit 🍵 ☺️
Asafeymeninannesi Ballar Şairin demek istediği şeyi şu şekilde cevaplamak istiyorum Batman'da elektrik panoları çok az sayıda ev içinde. Geriye kalan hanelerin elektrik panosu kapı dibinde(dışarda) ve buda kaçak elektrik kullanımını engelliyor. Haram bizlik değil elhamdülillah 🙏 İnverter olduğu için aylık 150-200 arası yakar. Herşey evladımız için
Asafeymeninannesi Ballar şu şekilde de devam etmek istiyorum Usulsüz elektrik kullanımı ne yazık ki Batman'a has değil Buna İstanbul, İzmir, Antalya bla bla gibi yerlerde dahil Akıl ve haram işi işte ☺️
Thesra Esracim Evet sistemsel sorundan kaynaklanıyor.Çalışmalar bunun için devam etmekte en kısa zaman da çözülecektir😌
Thesra Esracim Evet sistemsel sorundan kaynaklanıyor.Çalışmalar bunun için devam etmekte en kısa zaman da çözülecektir😌