papatyaannee Günaydın güzel anneler İstanbul’da yaşıyorum hava bugün güneşli 17 derece sizce kızımı dışarı çıkarsam artık olur mu ? Kızım 6 aylık üzerini nasıl giydirmeliyim bebek arabasına koyup biraz gezdireyim diyorum
RumeysaH papatyaannee çıkarabilirsin tabiki çok ince giydirme esiyor ise şapkasını da tak. Sıkıntı olmaz. Biz karda kışta bile çıkıyoruz. 🙈😅
agacsizkoala papatyaannee bende İstanbul’dayım hava gayet güzel, üstüne montunu başına şapkasını takın üşümez , ama çok da ince giydirmeyin gölge yerlere esiyor, iyi gezmeler 🥰
Kbracnar papatyaannee çıkarın korkmayın birşey olmaz ben bebeğimi ocak şubat ayında çıkardım daha 4 aylık bebeğim ve temiz hava ona çok iyi gelmişti gece uykularını bile daha güzel uyuyor dışarı çıktığı zaman 😊 bebişler temiz havayı çok seviyor.
Rumeysa28 papatyaannee ben dün 16 derece miydi neydi çıkardım sadece zıbın üstüne hırka giydirdim üşümedi bebek arabasında oturarak gezdi ama elleri rüzgardan damar damar oldu ellerine mutlaka eldiven veya çorap sok
papatyaannee RumeysaH Ya bana sorsan bende karda kışta çıkmak çok istedim ama yok hasta olur çıkarma falan filan bir ton laf duydum annemlerden çıkarmadım artık çıkarmak istiyorum havalar güzelleşti
papatyaannee agacsizkoala Bende o şekil yapmayı düşünmüştüm bebek arabasına koyar biraz gezdiririm birde külotlu çorap giydiririm içine ayy heyecan yaptım teşekkür ederim 🥰
RumeysaH papatyaannee çok çık güzelce giydirdikten sonra Bişey olmaz. Asıl çocuk o havalara alışamıyor en ufak soğukta hasta oluyo sonra.
Gencanneyim papatyaannee biz eve yeni girdik. 😅 altında uzun kollu badi üstüne uzun kollu kazak tarzı ve hırka giydirdim. Altına patikli pantolon ve çorap. Üstüne de orta bir kalınlıkta battaniye örttüm üşümedi. Ama sahil kenarı vs ise daha kalın battaniye alın 😊
Rumeysa28 papatyaannee ha bide bebek arabasında otururken bacakları üşümesin diye battaniye örtmüştüm bacaklarına bide arkasına yastık koydum hem yaslandı hem gezdi küçük beyim 🙈🙈
Gencanneyim papatyaannee Şimdiden bol keyifli zaman geçirmenizi diliyorum. Bir de güneş rahatsız edebilir güneşi kısmen engelleyecek ince bir şey alabilirsiniz. Araba üstüne koymaya. Tam kapatmadan içerisini.😅
Purpura26 papatyaannee Benim oğlum çok sever dışarda gezmeyi. Biraz etrafa bakınır sonra da uyur. 20 günlükten beri geziyoruz şuan 8 aylık oldu 😀 çıkar bence temiz hava çok iyi geliyor
Rumeysa28 papatyaannee bi sağa bakacak bi sola bakacak ama biraz pasaklı giydir nazar alır benim yavrum dün çok nazar almıştı 😔😔
papatyaannee Gencanneyim Aa mantıklı müslin tarzı bir şeyde alayım yanıma bu sırada özelden yazın bana siz ben atayım anladınız siz 😘😘
papatyaannee Rumeysa28 ayy evet ya nazar olayı var nereye gitsem çocuk bir gün sonra hastanelik oluyor